8
Van merkwaarden naar beeldbeleving. Voor hun nieuwe merkcampagne vroeg Grando Wieked Styling om de styling te verzorgen voor een serie campagnebeelden.
De beelden moesten de kernwaarden van Grando — koken | baden | genieten — visueel tot leven brengen en gebruikt worden in een brede campagne: van tv-spots en billboards tot website en social media.
De uitdaging: een herkenbare en sfeervolle beeldtaal ontwikkelen die aansluit bij het Grando-gevoel en tegelijkertijd uitnodigend is voor een breed publiek.
Wieked Styling ontwikkelde een stylingconcept waarin warmte, huiselijkheid en elegantie centraal staan, perfect passend bij de levensstijl die Grando uitdraagt.
In samenwerking met fotograaf Danique Koenen werden diverse settings gecreëerd waarin de beleving van koken, baden en genieten centraal stond:
De beelden zijn inmiddels gebruikt voor:
Met deze beeldreeks presenteert Grando niet alleen haar producten, maar vooral een manier van leven: warm, uitnodigend en stijlvol.
Bekijk hier het eindresultaat van de billboardcampagnes:
Billboardcampagne 1
Billboardcampagne 2
| Fotografie | Danique Koenen |
Wil jij dit ook, maar weet je niet waar te beginnen? Laten we binnenkort een brainstormsessie plannen!
Neem contact op Maak afspraak